به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی هرمزگان، میز ارتباط مردمی با حضور معاونان و مدیران حوزههای مختلف راه و شهرسازی با هدف تسریع در روند پاسخگویی، تسهیل ارائه خدمات و رسیدگی مستقیم به درخواستهای مردمی برگزار شد.
در جریان این برنامه، شهروندان مسائل و درخواستهای خود را در حوزههایی از جمله نهضت ملی مسکن، تعیین تکلیف اراضی، صدور اسناد، پروژههای راهسازی، مشکلات مربوط به بافتهای فرسوده، بازآفرینی شهری، طرحهای تفکیکی، خدمات مهندسی و همچنین موضوعات مرتبط با ساخت و ساز و شهرسازی مطرح کردند.
معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این برنامه اظهار کرد: برپایی میز ارتباط مردمی در تجمعات، فرصتی ارزشمند برای ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و آگاهی از دغدغههای آنان در حوزه راه و مسکن است.
مهدی غضنفری در ادامه گفت: بسیاری از مشکلات و مطالبات مطرح شده با حضور مدیران مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مسائل شهروندان صادر شد.
وی با تأکید بر تداوم برگزاری میزهای ارتباط مردمی گفت: ادارهکل راه و شهرسازی هرمزگان تلاش دارد با حضور میدانی در بین مردم، روند رسیدگی به پروندهها و مطالبات را تسریع کرده و زمینه ارتقای رضایتمندی عمومی را فراهم کند.